خدمات فردی
برگزاری جلسات مشاوره فردی روانشناسی به صورت آنلاین و حضوری
آموزش
برگزاری دورههای عمومی و تخصصی و کارگاهی روانشناسی
خدمات جمعی
طرحهای سازمانی
«کلینیک اشتغال و حرفه» به وضعیّت یابی بهداشت روانی کارکنان، استعدادیابی شغلی، گزینش تخصّصی منابع انسانی، مشاوره شغلی و حرفهای برای همه سنین، تحلیل و بهسازی رفتار سازمانی، بهسازی و توسعه منابع انسانی در سازمانها، بهسازی رضایت حرفهای در سازمانها، ارتقای بهداشت روانی مدیران و آموزش برای کارآفرینی میپردازد.
طرحهای آموزش و پرورش
«کلینیک یادگیری» اختصاص به تحلیل یادگیری فراگیران در مقاطع ابتدایی تا دانشگاهی به منظور پیشرفت تحصیلی و پیگیری و نظارت بر رشد استعدادی دانش آموزان و دانشجویان دارد. به موازات آن، آموزش معلّمان و دبیران در زمینه روشهای نو و معتبر در تدریس، آموزش و بهسازی نظام مدیریّت آموزشی، بهبود فعّالیّتهای آموزشی و تربیتی و همچنین آموزش مدیران آموزشگاهها در قلمرو روشهای نوین مورد تأکید قرار می گیرد.
طرحهای پژوهشی
تدوین پروتکلهای تحقیق، جمعآوری و تحلیل دادهها، انجام آزمایشها و مطالعات میدانی، و در نهایت ارائه گزارشهای تحقیقاتی با رویکرد علمی و کاربردی از جمله فعالیتهای اجرایی در طرحهای پژوهشی مؤسسه تعاملی هیجان اندیشه است. این طرحهای پژوهشی با هدف بهبود فرآیندها و ارائه راهکارهای بهتر برای تعلیم و تربیت نخبگی در جامعه انجام میشوند و میتوانند به پیشرفت و توسعه حوزههای مختلف ارتباطی و روانشناسی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان کمک کنند.
خدمات حرفهای صنفی
برگزاری دوره های کارورزی حرفهای
برگزاری کمیسیون حرفهای روانشناسی
آموزشهای مهارت افزایی روانشناسی
راه اندازی دفاتر مشاوره و کلینیکهای روانشناسی
در این خدمت، مؤسسه تعاملی هیجان اندیشه افراد و شرکتها را در فرآیند راهاندازی دفاتر مشاوره و کلینیکهای روانشناسی و مشاوره در حوزههای مختلف، کمک میکند. این خدمات شامل ارائه خدمات حقوقی، خدمات مالی و مدیریت منابع انسانی، خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطا، خدمات بازاریابی و خدمات مدیریت اجرایی میباشد.
خدمات حقوقی
-
ثبت شرکت
-
اخذ کد اقتصادی
-
اخذ کد کارگاهی
-
اخذ نامه بلامانع شهرداری
-
تدوین قراردادهای پرسنلی
-
تدوین قراردادهای مشاوران
-
قراردادهای پیمانکاری
خدمات مالی
-
انجام ثبت های حسابداری
-
ارسال لیستهای تامین اجتماعی
-
ارسال لیستهای دارایی
-
حضور در دعاوی مرتبط با تامین اجتماعی
-
حضور در دعاوی مرتبط با دارایی
-
رسیدگی به دریافتها و پرداختها و خزانه داری
-
رسیدگی به فاکتور های خرید، هزینهها و تنخواه
-
رسیدگی به فاکتور های فروش و درآمد
-
دسترسی در لحظه به آخرین گزارشهای مالی
خدمات مدیریت منابع انسانی
-
تدوین شرح وظایف همکاران
-
استخدام کارمندان اداری
-
آموزش به کارمندان استخدامی
خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات
-
راهاندازی وویپ
-
راهاندازی crm، پنل پیامک، مرکز تماس
-
راهاندازی حسابداری ابری، درگاه ارزی و ریالی
-
یکپارچهسازی چرخه اطلاعاتی
-
راه اندازی سیستم مدیریت تماس
خدمات بازاریابی
-
طراحی و راهاندازی وبسایت
-
طراحی راه اندازی شبکههای اجتماعی
-
تولید محتوای شبکههای اجتماعی
-
تولید محتوای و سئو وبسایت
-
طراحی و اجرای کمپینهای بازاریابی
خدمات مکانیابی و آمادهسازی
-
انتخاب مکان مناسب برای ارائه خدمات
-
ارزیابی فنی مکان برای سازگاری با نیازهای حرفهای
-
فراهم آوردن تجهیزات فنی مورد نیاز
-
تأمین تجهیزات ارائه خدمات تخصصی روانشناسی
خدمات مدیریت اجرایی
-
تدوین فرایندهای اجرایی
-
تدوین اصول نوبت دهی
-
تدوین ضوابط قانونی صنفی
-
تدوین برنامه رضایت سنجی
-
تدوین برنامه نظارت و تحلیل عملکرد
اعطاء نمایندگی
در خدمات نمایندگی، مؤسسه تعاملی هیجان اندیشه به اشخاص یا شرکتها اجازه میدهد تا به نام خود محصولات و خدمات مؤسسه را به فروش برسانند. این نمایندگان معمولاً در مناطق خاص یا بازارهای خاصی فعالیت میکنند و محصولات و خدمات را به مشتریان ارائه میدهند. با این حال، این نمایندگان مجاز به استفاده از لوگو و برند مؤسسه نیستند و تأمین مشاور بر عهده آنها نیست.
اعطاء حق امتیاز شعبه
در این حالت، مؤسسه تعاملی هیجان اندیشه به افراد یا شرکتها اجازه میدهد که یک شعبه یا واحد جدید از مؤسسه را به نام خود ایجاد کنند. در این حالت، افراد یا شرکتها حق استفاده از برند و لوگوی مؤسسه را دارند و میتوانند مشاور معرفی شده توسط مؤسسه را به کار بگیرند. علاوه بر این، مؤسسه میتواند در تأمین مشتریان و تأمین مشاور نیز به آنها کمک کند.